آشنایی با انواع دستگاه لیزر مو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 472
:: باردید دیروز : 403
:: بازدید هفته : 1989
:: بازدید ماه : 1943
:: بازدید سال : 20891
:: بازدید کلی : 94589

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

آشنایی با انواع دستگاه لیزر مو
شنبه 20 آذر 1400 ساعت 16:1 | بازدید : 464 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

در چند سال اخیر تب استفاده از دستگاه لیزر دایود به شدت افزایش یافته است و مانند هر فناوری جدیدی که به بازار می آید، موافقان و مخالفان سرسخت استفاده یا عدم استفاده از آن وجود دارد. برخی معتقدند لیزر موهای زائد سرطان زا است و برخی دیگر ادعا می کنند که به سلامت بدن آسیب نمی رساند. آنچه مشخص است این است که ادعاهای هر دو طرف این روند تا زمانی که با شواهد همراه نباشد بی ارزش است.

در این پست اول دقیقا توضیح خواهیم داد که لیزر مو چه می کند. سپس به این سوال پاسخ می دهیم که آیا لیزر موهای زائد مضر است یا خیر؟ پس از آن به معرفی انواع این دستگاه ها می پردازیم و سپس دستگاه لیزر دایود، دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه لیزر الکس دایود را بررسی می کنیم و در نهایت نحوه دریافت مشاوره در مورد این دستگاه ها را توضیح می دهیم.

 

لیزر مو چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد یک فرآیند تخصصی است و با نور متمرکز یا دستگاه لیزر تیتانیوم انجام می شود. در طی این فرآیند، نور از طریق دستگاه لیزر تیتانیوم به رنگدانه ها (که ملانین نیز نامیده می شود) در محل تابیده می شود. انرژی نور منعکس شده به گرما تبدیل می شود و به فولیکول های مو آسیب می رساند. این آسیب باعث می شود رشد موهای زائد جدید متوقف شود یا به تاخیر بیفتد.

با توجه به اینکه این دستگاه ها به گونه ای عمل می کنند که نوری که ساطع می شود باید جذب رنگدانه های مو شود نه رنگدانه های پوست، بهترین نتیجه دستگاه لیزر مو زمانی است که فرد پوست روشن و موهای تیره داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که این دستگاه روی رنگ موهایی که نور کمتری دریافت می کنند، تاثیر کمی دارد. البته با پیشرفت تکنولوژی لیزر این مشکل نیز تا حد زیادی برطرف شده است.

با توجه به اینکه این دستگاه از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند، تقریباً می توان از آن برای از بین بردن موهای زائد به جز موهای پلک و به طور کلی موهای اطراف چشم استفاده کرد.

 

آیا استفاده از دستگاه لیزر مو عوارض و خطراتی دارد؟
وب سایت NHS در انگلستان بیان می کند که استفاده از لیزر موهای زائد خطرناک نیست، اما ممکن است عوارضی مانند درد، ناراحتی و قرمزی پوست را به همراه داشته باشد که به مرور زمان بهبود می یابد. این وب سایت همچنین در توضیح سرطان زا بودن این دستگاه نوشت که هیچ مدرکی دال بر سرطان زا بودن این فناوری وجود ندارد.

با توجه به اعتبار این وب سایت به جرات می توان گفت دستگاه های لیزر موهای زائد سرطان زا نیستند و خطری برای بدن ندارند. سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که استفاده از دستگاه لیزر مو چه عوارضی دارد؟

 

شایع ترین عوارض جانبی این فرآیند موارد زیر است:

تحریک پوست: سطح پوست شما ممکن است قرمز یا متورم شود و ممکن است احساس ناراحتی کنید. این معمولا در عرض چند ساعت از بین می رود و پوست به حالت عادی باز می گردد.
تغییر رنگدانه: برداشتن موهای زائد از طریق دستگاه ممکن است باعث تیرگی یا روشن شدن پوست در آن ناحیه شود و این اغلب موقتی است و برطرف می شود. روشن شدن پوست معمولاً برای افرادی با پوست تیره یا کسانی که قبل یا بعد از فرآیند حذف موهای زائد در معرض نور خورشید قرار گرفته اند اتفاق می افتد.
اکنون که به طور کلی با این روش حذف موهای زائد آشنا شدید، وقت آن است که در مورد انواع دستگاه لیزر موهای زائد صحبت کنیم. پس اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

فروش لیزر موهای زائد در اصفهان توسط شرکت تجهیزات پزشکی سینوهه تولید کننده، وارد کننده و تامین کننده انواع تجهیزات زیبایی، لیزر، لاغری و جوانسازی.

 




:: برچسب‌ها: دستگاه لیزر تیتانیوم , لیزر تیتانیوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: